Bridgestone Battlax Sport Touring T32/T32GT създават нови стандарти

Bridgestone Battlax Sport Touring T32/T32GT създават нови стандарти

Спортните туринг гуми за мотор Battlax, T32 и T32GT, са продукт на еволюцията и постоянното и устойчиво развитие на технологията на марката. Опитът, резултатите от предишни поколения модели, позволяват появата на тази гума за мотоциклет. За база е използван предшественикът Т31, сам по себе си доста успешен модел. Тестовете показват, че настоящият има много по-добра връзка с пътя и значително по-добра производителност при недобри климатични условия. Тези параметри осигуряват на водачите по-добър контрол на мотоциклета и им вдъхват повече увереност, дори на мокро. До скоро това беше "ексклузивно" предимство на гумите в semi-racing и racing класовете, но T32GT пренася тези характеристики и в туринг класа. Много повече мотоциклетисти ще могат да се възползват от това пътно поведение. Особено внимание е обърнато на добрите експлоатационни възможности за средни и тежки мотоциклети с версиятa GT.

Да започнем с добрата новина, че Battlax Sport Touring T32 на Bridgestone ще се предлага във всички размери за спортния туринг клас.

Създадената от Bridgestone технология Pulse Groove Pattern (PGP) е използвана във версията GT. Що е то PGP: това е специална дъговидна (синусоидна) форма на ръбовете на каналите, като в самите тях има малки издатини (дефлектори). Тази структура позволява да бъде изравнено налягането и скоростта на водният поток в сравнение с класическия прав канал. Това подпомага оттичането на водата от гумата, подобрява сцеплението и намалява относителния процент на приплъзване. Също така спрямо T31, са променени позицията (ъглите между тях) и конструкцията на каналите.

Подобренията в новото поколоение T32 не са само видими. Внесени са промени във вътрешната конструкция на носещите елементи, както и нови каучукови смеси. Това дава на гумата изключително поведение както на сухо, така и на мокро, отлична стабилност при висока скорост и устойчивост в завоите.

Малко суха статистика. Тестовете показват следните подобрени характеристики спрямо предшественикът - Т31:
- 7% по-къс спирачен път при мокри условия
- 13% по-добро сцепление на задната гума
- При по-тежки мотоциклети - 10% по-висока устойчивост на износване

Очакваме с нетърпение появата им в началото на 2021 година.