Марките Westlake и Goodride във виртуалeн шоурум

Марките Westlake и Goodride във виртуалeн шоурум

Компанията ZC Rubber, която е собственик на марките гуми за автомобили Westlake и Goodride, обяви стартирането в интернет на виртуални шоуруми. В официалните сайтове на двете марки, потребителите могат да получат неповторимо виртуално изживяване и да разгледат над 50 от моделите гуми за коли и джипове.
Виртуална реалност в 360 градуса позволява на посетителите да "изпитат и тестват" всяка гума от близо. Придвижването, приближаването и възможността за разглеждане от различен ъгъл, дават възможност за откриване на детайлите на гумите и техните характеристики. Налични са и допълнителни видео клипове и технически данни за гумите за автомобили, лекотоварни и SUV.
"Разходката" започва с изглед на сградата на централата на компанията-майка, ZC Rubber, която е с богати традиции в производството на каучукови изделия. Фабриката е основа през 1958 година в Китай, а първите (вътрешни) гуми за автомобили излизат от фабриката през 1973 в посока СССР. Всяка виртуална зала представя три вида гуми - за леки коли и СУВ, за лекотоварни и бусове и тежкотоварни и специализирани. Потребителят може да проиграе който сценарий предпочита.
От 15 януари потребителите ще могат да разгледат "VR Showroom" от своите смартфони, таблети и компютри, като посетят официалните уебсайтове на Westlake (www.westlaketyre.com) и Goodride (www.goodridetire.com).

Източник: zc-rubber.com