Кои Гуми Имат Борд За Защита на Джантата?
Гумите, които притежават борд за защита на джантата са популярна опция, тъй като това ограничава случайните щети, които най-често идват от опиране в бордюра или поради друга причина. Все пак никой не желае да изпита онова неприятно чувство, при вида на прясно издраскана алуминиева джанта, нали така?
Какво представлява борда? - Това са участъци от страничната стена, в които гумата е по-дебела, което свежда до минимум щетите, които настъпват по гумата или колелото при среща с бордюр.
Като минуси на този тип гуми, потребителите определят "балонестият" им вид, който ги лишава от агресивната визия. Друг недостатък, който специалистите изтъкват е това, че са по-тежки, обикновено имат по-нисък скоростен индекс и при висока скорост, в завои може да настъпи лека деформация, която ще влоши сцеплението. Преди да поръчате своите гуми е добре да определите, кой е вашият приоритет.
При продуктите, които ще срещнете тук, външният борд се отбелязва с тези съкращения:
- FL -с борд за защита на джантата
- FR (Felgen Ripen) – пръстен предпазващ обръча.
- FSL -с борд за предпазване
- MFS (Maximum Flange Shield) – съкращение от Dunlop за тяхната система за защита на джантите.
- ML (Mit Leiste) - с борд за защита на джантата
- RPB (Rim Protection Bar) -съкращение използвано от Yokohama.